Daily Break

Daily Break és el nou concepte de cafeteries dissenyat per Serunion perquè els usuaris dels centres hospitalaris puguin desconnectar d'aquest entorn en un espai cuidat al detall, amb una oferta gastronòmica saludable, que es complementa amb una imatge natural, càlida i envoltant. Daily Break representa un avenç molt clar respecte del concepte tradicional de cafeteria hospitalària.


Daily Break innova en termes de servei, producte i imatge, construint un entorn de benestar en què ve de gust de quedar-s'hi, perquè els usuaris no senten la necessitat de sortir del centre per menjar o fer un piscolabis, amb un disseny lluminós, agradable i compromès amb el medi ambient.


Adaptem el concepte a les característiques de cada espai i a les necessitats de cada client: línies de self, free flow, barres, servei en taula, food truck… i els oferim un projecte integral que s'integra perfectament a l'estructura del seu centre sanitari.

Serunion Salud - Cafeteries Daily Break

TimeChef

serunion-restaurantes-app-timechef-valor-añadido

TimeChef, l'app exclusiva de Serunion  que dona accés als serveis de la cafeteria des de qualsevol lloc i hora del dia, ha transformat per complet l'experiència del comensal. Aquesta aplicació mòbil vol convertir-se en el mitjà de comunicació principal entre Serunion Salud i els usuaris de les cafeteries Daily Break.

TimeChef permet digitalitzar la relació amb l'usuari per oferir una interacció amb la cafeteria adaptada a les necessitats de cadascú, molt més àgil i completa. A través de qualsevol dispositiu mòbil, l'usuari pot:

  • Saber el menú del dia i tota la informació nutricional i al·lergògens dels plats.
  • Descobrir les activitats i les promocions que es desenvolupen al centre, des de degustacions fins a jornades gastronòmiques o tallers.
  • Fer comandes en línia de menjar per emportar-se.
  • Reservar taula.
  • Saber el nombre de companys que està fent cua i el temps d'espera estimat amb l'ajut de la tecnologia People Counter.
  • Sol·licitar serveis especials.
  • Disposar d'una zona personal per a cada usuari.
  • Fer enquestes de satisfacció.